Okuma vahvistaa asemiaan Suomessa ja Euroopassa – Okuma Sales & Marketing Award MTC Flextekille

Okuma vahvistaa asemiaan Suomessa ja Euroopassa – Okuma Sales & Marketing Award MTC Flextekille

Okuma Sales & Marketing Award 2016
Kuvassa vasemmalta: Okuma America Corporationin, Okuma Europe GmbH:n ja Okuma Corporation Japanin johtaja Takeshi Yamamoto, Okuma Europe GmbH:n operatiivinen johtaja Norbert Teeuwen, MTC Flextekin toimitusjohtaja Tomi Tiitola ja myyntijohtaja Mauri Kautto sekä Okuma Corporationin presidentti Yoshimaro Hanaki.

Okuman tavoitteena on kasvattaa työstökonemyyntiä erityisesti Japanin ulkopuolelle, ja tässä yhteydessä Eurooppa on nimetty painopistealueeksi erityisesti high tech -koneiden osalta. Tavoitteena on Euroopan myynnin kaksinkertaistaminen, mikä on tiennyt kovia tavoitteita jälleenmyyntiorganisaatioille.

Okuman tilikausi 2016 päättyi keväällä 2017, ja sen kuluessa vain vain kaksi jälleenmyyjää saavutti Okuman asettaman myyntitavoitteen. Suomen MTC Flextek oli näistä toinen. Samalla täyttyi Sales & Marketing 2016 Award -palkinnon kriteerit, ja palkinto matkasi Suomeen. Kiitos tästä kuuluu ensisijaisesti meihin luottaneisiin asiakkaisiimme! Hyvään myyntitulokseen on olennaisesti vaikuttanut myös osaava henkilöstö, kattavat huoltopalvelut sekä oman talon tarjoamat MTC Flextek -robotiikkaratkaisut.

Okuma on luvannut tukea asettamiaan kasvutavoitteita kuuntelemalla entistä tarkemmin eurooppalaisten asiakkaidensa toiveita uusia tuotteita kehitettäessä. Myös nopean toimituksen varastokoneiden määrää kasvatetaan Euroopassa nykyisestä noin 150 koneesta ylöspäin ja Okuma Europe saa tuotekohtaiset myynnin tukihenkilöt. Euroopan varaosavarasto on jo syksyn kuluessa nelinkertaistettu ja karakorjaamiseen tarvittavaa osaamista tuotu Eurooppaan.